liIIebror Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 felgene kunne trengt litt reparering og jeg har fått pris på 500 kr felgen for retting og alt som skal til for å gjøre dem som "nye" av et felgrettingsfirma i askim to greie dekk som går en sesong til og to som burde byttes passer på golf/jetta med 25 mm spacere kom med bud :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 kan du finne ut innpress på de? tror disse kanskje hadde blitt ganske feite på Vectraen min :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 er du glad i fotgjengerkantene? hi hi :D Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by wildkin kan du finne ut innpress på de? tror disse kanskje hadde blitt ganske feite på Vectraen min :) det er ET 50 Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 sånn ca hvor mye hadde du tenkt og få igjen for de? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 nei du kan jo komme med et bud.. har testa dem på jettaen og dem er faktisk skamråe, (min mening) men jeg har liksom ikke tenkt noe pris.. tar alle bud seriøst så Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 aner ikke jeg..ser ikke hvor dype sårene er.. et sånn ca pris sjikte kan du vel gi? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 oki si 2500 da.. så kan du jo legge til 2000 kr som du må betale dem på askim for å fikse dem.. (ring dem å hør for å være sikker på at dem ikke skal ha mer) da har du fete felger til 4500 Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 1500? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 jeg kan ta de for 2000. men ikke før 2.juledag.. villig til og reservere de til meg?? mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by bjirn 1500? :) er vel litt lite det da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Mandel jeg kan ta de for 2000. men ikke før 2.juledag.. villig til og reservere de til meg?? mvh driver å handler inn nytt prosjekt så kan ikke love noe.. men hvis det ikke blir solgt her så er muligheten stor for at jeg beholder dem også. skal gi deg tilbakemelding Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 hmm har du spacer til salgs og?+ er ganske int. hvis du ikke har spacere hvor kan jeg fåta i de og hvor mye koster de?? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 jeg har 2 spacere som man skrur fast i navet.. de er 1" breie og passer veldig bra på golf iværtfall. men jeg har ikke boltene til dem. vet at felgimport kan skaffe 5-45 mm spacere. dem sa iværtfall det på autofilmessa i helga Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Er felgene kjør bare? jeg tar de hvis du kan fikes spacere til meg slik at de passer til golfen min Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg