sundis Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 NUUUUU är filmerna klara för nerladdning, har haft så mycket för mig senaste tiden så det blev någon vecka försenat! PS. För snabba mirrors besök: http://WWW.SPEEDLIFE.SE Xtreme Car Show 2004 Finland 12.12 min 127mb För att slippa göra filmer på 30 minuter så har jag valt att lägga car babes o players i en egen sepparat film hyffsat Uncut. Xtreme Car Show Babes 2004 Finland 16.50 min 174mb ENJOY Boys and Girls...! Och som tack för visat intresse glöm ej att besöka http://www.speedlife.se för fler filmer från mig! Siter www.SPEEDLIFE.SE - It´s all about survival - Racemovies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 TAKK!!! Så var søndagskvelden reddet :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Kul video Sundis :D MYE fint å se på. Musikk og slikt passer bra også. Du fikk også lurt med et par damer på den 'uten' damer også. Det gjorde jo ikke noe da det ikke blir for mye fokusering på det og ikke bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 superb vids as usual! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 bra filmer! fortsett sånn:D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Den AC/DC-dansen på starten var vel noe av det rarere jeg har sett idag, men egentlig driter jeg i det. Flott film! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Veldig bra sundis! :) kiddie Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundis Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Kul att ni gillar den... o tack! Fler filmer kommer i framtiden... härnäst en Supra vs Turbo m3 vs något mer... hehe blir rätt skoj hoppas jag ;) Always on http://www.speedlife.se Siter www.SPEEDLIFE.SE - It´s all about survival - Racemovies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 MEGET bra filmer sundis! :D Stå på :) Er du bare veldig god til å bruke tripod eller? Virker sånn ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Sofienberg bil in Finland! Fint å se at de norske bilene stiller ut uttenfor de norske grensene Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundis Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by Pudding MEGET bra filmer sundis! :D Stå på :) Er du bare veldig god til å bruke tripod eller? Virker sånn ;) filmar för hand, med enbenstativ dock ej utfält... svårt att förklara men använder inget tripod... =) Siter www.SPEEDLIFE.SE - It´s all about survival - Racemovies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Fint å se at de norske bilene stiller ut uttenfor de norske grensene Alltid til tjeneste!!;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Alltid til tjeneste!!;) BIMMER BOY: PM boksen din er full! Jeg lurte bare på hvilke angeleyes du har satt på Mad Toy, og hvor får man tak i dem? Er det xenon, eller noen spesielle lamper som gir hvitt/blått lys? Takk for info.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg lurte bare på hvilke angeleyes du har satt på Mad Toy, og hvor får man tak i dem? Er det xenon, eller noen spesielle lamper som gir hvitt/blått lys? Det finnes angeleyes lykter til E46. Men da er det vanlig pærer og ikke xenon! Du kan heller ikke sette inn xenonpærene i dem, for da smelter lampa! De jeg har på min er noe vi har ''bygget'' selv. Siden jeg hadde xenon orginalt, modifiserte vi dem! Vi bruker et kit som gir xenon blå lys (fra ringene). Det er et kit som vi selger. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 BIMMER BOY: PM boksen din er full! Ikke nå lenger! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg