Canepa Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hei.. Har disse RF forsterkerne mine med disse x-card'ene.. Faktisk så er jeg litt usikker på hvordan jeg skal stikke de nedi for å få riktig fase. Du har HP den ene veien iks ? samt LP og FULL.. Men du kan jo sette kortet i 4 forskjellige posisjoner ? ned for HP iks men du kan jo svinge kortet 180 grader hva får jeg da..? Opp for LP iks men samme problemet her, 180 hva skjer ? Og hva hva gjør jeg så for å få full range.. Dårlig forklart i manualer dette her..! Sjekk ut bilde.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Dette er dødsenkelt..... Bare å "se" nedi forsterkeren din, så ser du hvor X-cardet får kontakt med kortet i forsterkeren (alle pinnene)... Har du LP mot disse pinnene, så har du under for eks 80 Hz har du HP mot disse pinnene, så har du "over" 80 Hz.... Snur du det helt rundt, (spiller ingen rolle hva som er opp eller ned), så har du full range... Det er altså hvor "pinnene" som sitter nedi ampen "treffer", som bestemmer hva slags deling du får.... Skal du forandre på delefrekvensen, så er det bare å bytte ut motstandene på kortet.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Det er så enkelt ja ? :) Veldig bra Aamodt, takk skal du ha :) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg