kwiib Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Noen som har ei tannstang liggende? Eller vet hvor jeg kan få tak i billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg har en tannstang liggende,men den er til golf 2...vet ikke om de er like på 1'ern og 2'ern men...vet du det? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 De er nok ikke like nej, men takker uanz :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by kwiib De er nok ikke like nej, men takker uanz :) okay...men da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg! :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 jeg har vel muligens dette i min golf 1 D delebil :) hvor mye byr du? mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Skulle gi 300 for en tannstang fra en annen her inne, men det ble ikke noe kjøp av den siden han solgte hele bilen. Så jeg byr 300 hvis den er i god nok stand... Får mulignes tak i en nyoverhalt her hjemme for en litt dyrere penge, så det kommer litt ann på stand? Må nesten sende med posten hvis jeg handler av deg, men jeg skal høre med den andre i mårra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 oki. Har ikke peil på hvilken stad tannstaget er i. hvet ikke hvordan jeg sjekker dette så :p Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg