Primera.GT Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 primera selges jo fortere jo billigere , kun seriøse hendvendelser http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=594214&username= Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Den som går i Vadsø ? Er jo Primera feber i Finnmark så den burde ikke være så vanskelig i Alta. Legg en annonse i Altaposten eller Finnmark Dagblad så er den nok solgt på 1-2-3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 sykt..var helt sikker på at jeg så denne bilen passere meg i motsatt retning på e6 ved lillehammer for 35 min siden.. heh, men kan ta feil? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by mihkku Den som går i Vadsø ? Er jo Primera feber i Finnmark så den burde ikke være så vanskelig i Alta. Legg en annonse i Altaposten eller Finnmark Dagblad så er den nok solgt på 1-2-3 :) Han e fra vadsø.. men det e ikke den ! den hær e i Oslo å har aldri vært i Vadsø... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Mandel sykt..var helt sikker på at jeg så denne bilen passere meg i motsatt retning på e6 ved lillehammer for 35 min siden.. heh, men kan ta feil? Nope det e ikke den Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Så den i Lillestrøm istad. Den er enda feter i virkeligheten... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Ser listene på siden av den bilen er lakkert. Har lenge vært i tvil om jeg skulle lakkere mine lister. Hva synes dere? vs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Det er pent, da. + Speil, dørhåndtak og deler av grillen. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Lakk i vei Ronnyprimera!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Primera Så den i Lillestrøm istad. Den er enda feter i virkeligheten... Den e sinnsyk fin ja.. vi va å råna dær en gang å han va dær på lørdagen på messa... :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Motor i den kjerra? Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by WhipeOut Motor i den kjerra? Ring å snakk med han sjøl så får du all info du trenger Steffen 951 83 460 :D Han snakker Norsk lol Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ikke hvis han er fra Vadsø grinchy Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by PrimeraSRI Ikke hvis han er fra Vadsø grinchy IDIOT :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Da har jeg endelig fått lakkert dørlistene i hvitt. Etter å ha pusset listene, skulle jeg lakkere de i svigers garasje. Etter første strøk med primer, la seks hunde hår seg ned på listene! Så var det til å pusse igjen. Etter jeg var ferdig prøvde jeg meg med et lag primer uten forbi ytterdøren. Da jeg skulle ta inn listene til et annet rom, så kom det 3 nye hundehår på listene.... helvøde... Så var det på ann igjen. Pusset ned, tok listene UT, lakket og plasserte dem trygt i et rom i en annen garasje. Resultatet ble vellykka. Puh. Before: After: Neste prosjekt blir ny støtfanger bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg