joker70 Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Er det noen som har erfaring med Boss forsterkere? Tenkte å handle fra statene. Evt andre anbefalinger. Skal drive DY9412. Eltek klarer jo ikke å skaffe forsterker før på nyåret. Siter ¤Corsa A 1,3i¤ Megane 1,5 dci -10 mod kangoo 1,9dci -05 mod e.tec 150 HO ¤Renault 19 td¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hvis du vil ha noen av dynabel forsterkerne går det ann å send en mail te autosound.no Mulig di har på lager eller kan skaffe i løpet av ei uke. Det var iallefall det svaret jeg fikk når jeg spurte etter at førsterkerne vr utsolgt hos eltek. Mvh SunIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 da jeg skulle kjøpe spiller på bilradiospes.no så spurte jeg om de boss spillerene, og da svarte de at de ikke var noe særlig. men at forsterkrene og hytalerne de lager duger helt greit. personlig så er det ikke første valget, men om du står mellom boss eller ikkenoe så er det jo ikke noe vanskelig valg Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg