Pudding Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hmm.. Også kjent som "Getaway in Fredrikstad" (With Toyota Corolla) En gammel litt jalla film som desverre jeg har "kremt" laget ;) Se Getaway in Stockholm 1, også ser du denne filmen etterpå... :) Parodi_av_GIS1.mpg (60mb, mpeg1 vcd video) Tja... :) Alle har vært ung og dum og naiv eller.no engang selv.. eller.no? :) Stor takk til Westside-Racing for hosting!!! (Autofilmessevideostash arbeides litt med jaaa..) ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 hehe.. gøy ved østfoldhallen ser jeg.. :D men bra parodi da.. der scorer du iallefall lol Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by jackpot hehe.. gøy ved østfoldhallen ser jeg.. :D men bra parodi da.. der scorer du iallefall lol obs obs, dekkskrikinga er autentisk Hollywood-dekk 4 life ;) :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hehe alltid lurt på hvem det var som laga den filmen,skjønner det nå i alle fall,hehe drit lenge siden jeg brått fant den på kaza eller noe. :D Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by whoossh Hehe alltid lurt på hvem det var som laga den filmen,skjønner det nå i alle fall,hehe drit lenge siden jeg brått fant den på kaza eller noe. :D Hehe.. jeg har drevet på med dette for lenge :P Saken var at jeg hadde sletta filmen selv også.. "DOH" Men så fant jeg den igjen på kazaa selv hihi :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 haha....var dette under Jtl ??? mener å huske jeg snakket med deg da pudding.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Ottesen haha....var dette under Jtl ??? mener å huske jeg snakket med deg da pudding.... meget mulig, meget mulig :) Var et fredrikstad lan iallefall Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Du har forbedra deg siden den filmen Det skal sies! :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 YEAH! Sint corolla sombrero Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Gran YEAH! Sint corolla sombrero Frieksos og hollywood pipegummi... Trenger man egentlig mere...? ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg