Kim_R Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hei Har ett problem med støy. Når volumet på spilleren er på 0 hører jeg en slags turbolyd i høytalerne bak å når jeg gjir på blir den høyere. (både i subb og bakhøytalere) Hva er galt? Har pusset rent ett stort punkt å festet ett jordingspunkt. Har Stinger 50mm^2 og stinger signakabler. Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 klassisk , søk på forumet. mange som har spørt om det samme Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Det kan være fordi du bruker forkjellige jordingspunkter i bilen, et punkt til forsterker og et annet til spilleren, det kan hjelpe å finne et felles jordings punkt. Evt trekke en ekvipotensialforbindelse (endelig fikk jeg brukt det ordet:)) mellom spilleren og forsterkeren, dette kan feks være en kabel tilsvarende plussledningen til forsterkeren. Hvis du ikke har trekt egen kurs direkte til spilleren fra batteriet kan dette også gi støy. En forankoblet kondensator vil i de fleste tilfeller hjelpe. Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 guide på http://www.bilstereo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg