ALJ_GSi Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die duger en phoenix gold zpa 0,5 til stroker18? eller blir forsterkeren for pinglete? Ja, jeg har hatt kunder som har brukt denne og det har funka bra det. viss det er noen som har lyst til å kjøre full Cerwin så ville jeg ha titta på den nye EXL1000D. fikk den akkurat inn i butikken nå og den spiller bra. viss du kobler en av dem på hver spole, da skal du se at du får liv i strokern. da snakker vi ca 1000w per spole. dette er i hvertfall noe jeg skal prøve med den nye strokern. det kommer til å bli morsomt. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hei! Har en Lanzar mono forst. av den gamle typen. Er satt opp til 1200wRMS. Dette er gammel og god forst. kvalitet og med ekte watt. Selges 2000,- Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg