prizma Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 hei, har en Nissan Almera, den som styler best utifra følgende innstruksjoner, er rett og slett best ;) Eller den som vil gjøre det er enda snillere ;) Følgende deler skal brukes: Skjørtene og fangerene. Spoileren, gjerne den lave... felgene: Alessio F1 - hvis annet bilde er nødvendig.. og gjerne noe flames og skit på siden, noe striper ikke noe "jing jang greier," men noe fint. Bilen, i svart, rød eller blå metallic. En viktig detalj er "rompa: den ser slik ut på en 96 modell: Sså finner dere et fint bilde, og hiver på styling og spoiler, *ny link til styling::>her * så send en mail da! prizma_one@hotmail.com Så er jeg kjempehappi, beste resultat blir bilen min lik! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Skjønte ikke dette helt jeg. Skal vi sette på delen fra den bilen øverst på en original ny almera?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Stylingen skal settes på en 96 modell Almera, (derfor jeg viser baken av bilen - som en viktig detalj) Stylingen + fargen + spoileren skal på en bil + noe stÆsj som klistremerker og skit... og seff felgene, Aleffio F1 om neon vil ha bedre bilder! 17" !! Er lungt hvis det står JBl eller BRL på siden av bilen forresten, da de sponser bil prosjektet mitt ;) fatter du??? Jeg er ikke flibk til å google, så jeg fan tikke et høyt oppløst bildet til dere, derfor ga jeg dere bare mulighet til å finne det selv! Nissan Almera 1,4s - ikke gti! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Stylingen skal settes på en 96 modell Almera, (derfor jeg viser baken av bilen - som en viktig detalj) Stylingen + fargen + spoileren skal på en bil + noe stÆsj som klistremerker og skit... og seff felgene, Aleffio F1 om neon vil ha bedre bilder! 17" !! Er lungt hvis det står JBl eller BRL på siden av bilen forresten, da de sponser bil prosjektet mitt ;) fatter du??? Jeg er ikke flibk til å google, så jeg fan tikke et høyt oppløst bildet til dere, derfor ga jeg dere bare mulighet til å finne det selv! Nissan Almera 1,4s - ikke gti! Jeg vil se hvordan den kommer til å se ut se, eventuelt i alle 3 fargene....og hvit?? kanskje det.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Stylingen, fra Carzone + felgene 17" + (Zeta Linnea dekker, 40mm lavprofil )+ lakken + 96 modell Almera, så er det ramsa opp.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Jeg kjente jeg fikk vondt i hodet når jeg leste hva du skrev. du må nesten skrive litt mere rolig og bestemt så vi skjønner helt eksakt hva du vil ha gjort med bilen din. du har ikke noe brl og andre slike merker framme så vi slipper å google dem. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Og bildene med stylingen er i helt feil vinkel også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 om man har lyst, så er det ikke værre enn å finne en bil som passer !! hvor vanskelig kan det være da ?! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 nei nei, du får vel prøve deg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 ja ikke sant, har mitt jeg holder på med jeg, har ikke tid.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Måtte bare si at jeg har akkurat samme felger å samme dekk som du har lyst på (Alessio) .:D Fete de ass.. Kule om kvelden, for de har litt chrom effekt Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Dem er så fuckings fete så du aner det ikke, putter du på ZetaLinnea 40mm, altså 4/17/205 dekker, da er du kongen troro samla pris ligger på 17000,- men det er med 40% rebatt, er MYE penger men det er verdt det! =P har dem i garasjen =P Originally posted by Brenna_Racing Måtte bare si at jeg har akkurat samme felger å samme dekk som du har lyst på (Alessio) .:D Fete de ass.. Kule om kvelden, for de har litt chrom effekt Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 jeg har sånne felger i 17" som skal selges btw ;) 4x114.3 Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Søte dem? kjøpte dem med dekker for 5000 jeg dam mye skal du ha? - vinterdekker vettu =P Originally posted by Mats`ern jeg har sånne felger i 17" som skal selges btw ;) 4x114.3 Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg