Heinz Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hva bruker dere på lasso tool, musa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Jeg lurer egentlig litt på det samme.. har testa detta litt.. men synes det er lettere vanskelig å få det bra ved å bruke musa. det blir ofte litt kantete her og der. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 man bruker lasso tool og mus ja, evt så lær dere pen-tool. hva annet bruker man enn musen da ?? ...jeg bruker pad`en på laptopen da hehe mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Mats`ern men synes det er lettere vanskelig å få det bra ved å bruke musa. det blir ofte litt kantete her og der. Lettere vanskelig? :D Jeg foretrekker forøvrig å bruke musa. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 !!!!!!IKKE BRUK LASSO TOOL!!!!!! Bruk pen tool, det er my bedre! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steph Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 og relativt mye vanskeligere synes jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 enig om lasso ja !! vanskelig med pad ?? Nei, synes det er lettere:P Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbirkis Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 man kan jo også bruke en tablet, (pen å tegnebrett) istedet for mus. har ikke testet dette selv men jeg har planer om å kjøpe... edit: småfiks Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg