rs250 Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Vurderer å sette en primera gt topp + innsug på sri'en min. Vil dette fungere med sri ecu, eller må jeg få tak i gt ecu også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Har prøvd og undersøkt det der litt jeg og , og tror nok at du må ha ledningsnett og ecu også, ja..... Men er ikke sikker Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 det er jo et annet system ¨å du må nokk ha det... men ring Nissan norge.. eller dra innom nermeste nissan forhandler å spørr... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 er litt usikker på det der, men jeg har litt tro på at man skal klare seg med sri nettet så lenge han kun bytter toppgodset og innsuget... Tricky one Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg