BBS_RS Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by EyeLid generelt A4 med RS4 styling... dette har audi aldri laget blah blah blah Det finnes mange A4er der ute med RS4 styling. For min del ser dette helt latterlig ut da bilene ikke passer det, men så er jeg en person som ikke akkurat er glad i mye plast med mindre det gjennomføres SKIKKELIG eller har noe for seg teknisk. A4 ser MYE penere ut med org S4 styling enn noe Rieger RS4 juggel... Word! ;) Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hehe!:D Du har vell sett min du ? Har sett deg kjøre litt rundt i ørsta tidlig i sommer ? tror jeg..hehe! Men som sagt..RS4 stylinga e OPPBRUKT for LONG TIME AGO Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by karlove Hehe!:D Du har vell sett min du ? Har sett deg kjøre litt rundt i ørsta tidlig i sommer ? tror jeg..hehe! Men som sagt..RS4 stylinga e OPPBRUKT for LONG TIME AGO Har sett bilen din ja..:p Men det var vel ikke i sommer tror jeg,lenger siden mener jeg på.. Vi var en gjeng som ratta innover på tur, så var der en *host*svart Supra*hark* som kjørte i lag med oss....hehe Den kjenner du vel til...eheheh :D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Hehehehe!!:D ja, den svarte supran husker jeg veldig godt! var morro når han kjørte forbi meg...MÅTTE jo prøve å holde han da, men det gikk jo ikke sååå bra akkurat:) hehehe... men morro var det! Må ta dere flere turer innover! Ta oss et lite vw&audi treff en plass! det hadde vært no:) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg