nuddi Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hei Jeg ser ironien i dette, men jeg er på utkikk etter styling effekter til en Sunny N14 Hatchback. Alt vurderes, fra vinger til girkuler. Trenger ikke være originalt, men det før passe. Ønsker ratt. Glenn H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Jeg ser ikke ironien i det! Hva skulle være ironisk med å style en sunny? tuning.no har et stylingsett til sunny (ser ikke mye bra ut, men er trolig det eneste du finner her til lands) Ratt kommer jo helt an på hva du liker. Sjekk ut http://www.felgimport.no for å se momo-rattene. Mange lekre der ;) Du er godt på vei med senking og noen saftige felger! Kanskje litt soting og hvite blinkere så blir det enda bedre ;) Er det en SR du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuddi Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Ingen SR her nei, bare vanlig med SLX. Tyskimpotert med litt xtra stasj bare. Det kittet er vel kun til coupe'en, så det går vel neppe på min. Men takk for hjelpen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuddi Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Har du peiling på hvor breie dekk som går an å få på denne, og evt hvor store felger? Er 205 maks eller klarer jeg mer, og evt 17'? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 En i området kjørte med 205-40-17 dekk.. gikk greit det . felgene hadde egentlig sitti på en Civic coupe Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 205/40-17 går helt fint med 40mm senking. 215 går også greit, men subber litt av og til. Når du kjøper nye felger bør du kjøpe litt feil innpress for å få flytta hjulene ut litt. Ser mye bedre ut med en gang. Evt kan du jo bruke spacere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuddi Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 skal jeg ha høyere eller lavere impress tall da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Mener å huske at det skal være lavere. Inpresset er hvor senter hullet er i felgen. Altså hvis du har 0 i inpress, så er senterhullet midt i felgen. correct me if im wrong please :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg