Øyvind Ryeng Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Bortsett fra vingen må da dette være en tilnærmet perfekt AE86? 20V 4A-GE /m individuelle spjeldhus thumpsup: Siden jeg er ganske sikker på at folk kommer til å spørre, er jeg ganske sikker på at felgene heter SSR Longchamp XR-4. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 å herregud.....den var fin. Får grøsninger jeg :D Jeg SKAL ha en sånn snart ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 omg alt var riktig.. tilogmed vingen ;) Men coupe har den lille ekstra sjarmen over sedan, også er den både litt lettere og stivere skal jeg ha hørt... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Den var nydelig :) Syns disse er tilnærmet perfekte, visuelt sett: Skjønner ikke hvorfor jeg bare fant rumpebilder, men :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 eneste som var fint med den var motoren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Den første var najs!!!!:D :D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Mener jeg så noen bilder av en med Honda S2000 motor en gang, noen som vet hvor disse er...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Kan noen fortelle meg hvorfor vi har denne versjonen i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by 70c Kan noen fortelle meg hvorfor vi har denne versjonen i Norge? Spør Toyota Norge :P Dessuten er det der en AE82, ikke AE86, så det blir feil å sammenligne. Ellers er det der en uvanlig pliktoppfyllende bil. Billig å eie, og få verkstedutgifter. Jeg skal aldri kvitte meg med min, så lenge den ikke dør. Perfekt vinterbil, sett bortifra at det ikke er bakhjulstrekk, da ;) Originally posted by JHS Mener jeg så noen bilder av en med Honda S2000 motor en gang, noen som vet hvor disse er...? Denne er det et ganske langt innslag med på Best Motoring Vol.4 :) http://www.sromagazine.com/shop/productinfo352.html Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg