GNaRK Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hei.. Bytta hele toppen... innsprut og insug osv sitter på toppen, så det er bare å skru av den gamle, og montere på den nye.. må også legge opp nytt motorstyrings ledningsnett få tak på ny ecu, bensinpumpe og luftmendemåler.. + noen andre små ting. forresten heter 90 hesteren også 2.0e ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Du skiftet ikke blokka? Jeg regner med at du mener at innsprut og innsug sitter på toppen? Jeg har i allefall aldri sett en slik motor hvor dette er montert på blokka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNaRK Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hehe.. ja;) mente toppen nei, trenger bare bytte toppen.. resten er omtrent likt, så det går bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Da Man Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hvor mye vil dette koste ca???? noen som vet ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasUth Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hadde ikke så mange gode bilder av blokka liggende, men slenger ut det jeg har. Siter =OOOO= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg