Eye Candy Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Legger ut et bilde av bilen slik den står nå...... Kommer tilbake med endel bilder ol. fra byggingen av bilen. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Grattis med ny bil :D Etter det jeg har fått med meg skal dere style den selv, så hvorfor kjøpe en som ellerede er stylet? Den var tøff da :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by zoom Grattis med ny bil :D Etter det jeg har fått med meg skal dere style den selv, så hvorfor kjøpe en som ellerede er stylet? Den var tøff da :) Er ikke nye prosjektet vårt.....dette her er en av bruksbilene som vi satt sammen i vår/sommer Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Åssen maskin sitter i den? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Mener å huske at det er en 2.0T ? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Sitter en 2,0t turbo motor i den som det er gjort litt med.......holder følge med bmw328...... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Eye Candy Er ikke nye prosjektet vårt.....dette her er en av bruksbilene som vi satt sammen i vår/sommer Ok, så dette er resultatet av en bil dere har bygd for en kunde? Da er jeg med :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Er ikke for kunde heller.....vansklig dette her Er en av bilene vi har bygd som sommer bruksbil for oss selv Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Eye Candy Er ikke for kunde heller.....vansklig dette her Er en av bilene vi har bygd som sommer bruksbil for oss selv Greit, sjekka siden deres, fant ut hvordan det står til :) Herregud som jeg surrer i dag.. Driver og panikkleser litt til eksamen, så er litt gåen i hodet nå.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Stemmer det, sommerbruksbilen min det.. Litt info om bygget: Carcept front, med cornersplittere Nettig grill Carcept øyelokk Klarglass frontlys/blinkers front/side Hvite sideposlys Carcept sideskjørt Moddet orginal bakfanger Vinge M3 speil Skjermbreddere bak ALT svart ekstriørplast lakkert, sidelister fjernet Emblem fjernet Momo gt-r felger Senket Stabstag Dumpventil Custom effektanlegg Dobbel utblås(en på hver side) Chip Lakkert i motorrom Åpent filter Alu interiør Momo gear/brekk Sparko pedaler Alu matter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg