Elgen- Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 må sjekke litt angående ET, senterring og økonomi før jeg kan si meg mer intressert.. er felgene strøkne? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Det vises nesten ikke at de er brukte, men godt tatt vare på. Kun få striper som ikke synes annet enn på nært hold. Helt runde og fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Ja? hva blir det til?.... Jeg sendte deg en PM ang. felgene.... skal du slege dem eller ikke? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 interrisert i å bytte i noen andre felger? 16 momo felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 For spørsmål ta kontakt med selgeren. Jeg legger de bare ut for en person. Send en sms eller ring han på 48254278. Skal ikke se bort fra at bytte er mulig. mvh Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg har avtalt med selger å komme å hente felgene til neste helg. Tilbydde meg å hente de denne helgen, men han var da opptatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Det høres bra ut. Er visst julebord som står på plana til helgen. Da får du ha lykke til med handelen. Pene felger og bra vedlikeholdt vertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 si i fra hvis felgene fortsatt er ledige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ja, de er sikkert ledige 1 år etter at de ble solgt..? Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ja, se der ja......slik er det når ikke øya er helt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 De er solgt for lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg