metz Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 komplett interiør (forseter, bakseter og dørtrekk) fra golf1 cab gli selges. interiøret er i hvit stoff/skai, helt og pent (dvs ikke slitt hull). det er skittent og fortjener en vask eller rens før det bli satt i. forsetene passer hvertfall golf/jetta 1 og 2, scirocco og corrado. hvilke biler resten passer i er jeg usikker på. selges fordi jeg ikke rakk å sette det i før jeg solgte bilen. jeg har også plassmangel, så det selges asap til kr 800,- som er hva jeg ga for det. det står i sandefjord, og det er en fordel om det hentes siden jeg sjøl har flytta til oslo. kontakt tlf: 41661649 / pm eller svar her Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Er det i "delskinn" eller delskai for å si det slik ? Altså stoff kun på midtpartiene ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 nei, sidestøttene er også stoff. det som er skai er baksidene og deler av dørtrekka. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hmmm detta har jeg sett før... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hm, om baksetet passer mk2 golf og det ikke er noen hull eller merkbar slitasje så er jeg meget intressert Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab83 Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 høytalerhull i dørtrekka? Siter Golf 3 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 baksete passer nok ikke rett inni en golf 2 men alt kan tilpasses. det skal ikke være hull i dør trekka, utenom under høytalerdekslet (hvis ikke han har sag i dem etter han kjøpte det av meg.) Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab83 Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 noen stygge rifter eller oljeflekker? har nemlig samme interiør, men med stygge 6" høl bak og foran i dørene og litt olje på v foran+ bak regner med at de ikke er sagd i i og med at han aldri har montert dem. Siter Golf 3 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by vwcab83 noen stygge rifter eller oljeflekker? har nemlig samme interiør, men med stygge 6" høl bak og foran i dørene og litt olje på v foran+ bak regner med at de ikke er sagd i i og med at han aldri har montert dem. når jeg solgte det til han så var det helt strøkent ikke noen oljeflekker kun møkk som kan vaskes bort.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 her er noe flere bilder av det. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 fikk nok aldri brukt det, pumpedyse, så jeg selger det videre til samme pris :) beklager at jeg ikke svarer før nå, men interiøret blei solgt over tlf i løpet av dagen. edit: det er forøvrig i samme stand som når jeg kjøpte det av pumpedyse Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg