mr_primera Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Nissan orginale skiholdere til Primera P11 selges. Disse er låsbare med nøkkel. Har tidligere stått på en 98mod Nissan Primera GX sedan P11. bud: Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hallå.. Eg har ein P11-144 combi.. Vett ikkje om det er samme takstativa på disse modellene?? Har ingen "renner" på taket.. La merker til 2 og 2 skruer på ver side av bilen bak dør pakningen som så ut som dei var satt opp for takstativ, men er dog ikkje sikker på dette..! Har du noe teknisk peiling på dette?? (likt på din modell for eks.?) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Moldvarp Hallå.. Eg har ein P11-144 combi.. Vett ikkje om det er samme takstativa på disse modellene?? Har ingen "renner" på taket.. La merker til 2 og 2 skruer på ver side av bilen bak dør pakningen som så ut som dei var satt opp for takstativ, men er dog ikkje sikker på dette..! Har du noe teknisk peiling på dette?? (likt på din modell for eks.?) Fattern hadde disse skiholderene på sin 98 mod primera p11, men har solgt bilen nå, og han som kjøpte den ville ikke ha med skiholdere da han ikke hadd bruk for det. Er ikke sikker på om det er samme på combi og sedan egentlig jeg nei, men noen andre her som vet kanskje? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Kor mye penger ska du ha for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by jaj Kor mye penger ska du ha for dem? bud...? 600? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg