stigare Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Er vel ikke et spill som går under "bil-spill" kategorien dette her kanskje, men man kjører da mye bil her. Noen som har kjøpt seg dette spillet eller? Getaway Hva syns dere? Kommet langt? Syns spillet er bra jeg! Minner vel mye om en mellomting av GTA og Max Payne. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Fikk det i dag, sitti å spilt en times tid, men klarer fader meg ikke første brett!?!?! Finne den gutt-ungen i varehuset????? Prøvde å finne noen juksekoder på nettet :) men kommer ikke ut i USA før Januar en gang. Noen som veit hvor snørr-ungen er? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Helt overlegent. :D Halvparten bil og halvparten skyte oppdrag, fri kjøring modus når du har "runda" det.... Brabus A-klasse og S-klasse, Skyline, styla Honda Civic og mange lexuzer.... ;) Du mågå opp i annen etasje, 12 oppdraget så finner du han... Er på oppdrag 17 av 24. Er mer riktig kjøreopplevelse enn Vice City... En blanding av de 2 ja. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Ja, klarte brettet litt senere på kvelden. Syns det er litt kronglette å styre denna gubben omkring, og skytingen har jeg ikke skjønt helt. R1 har auto-aim ikke sant? R2 kan du skyte på det du vil? Men når man har blitt skutt noen ganger og begynner å sjangle rundt, da virker ikke auto aim mer? Er dette tilfellet eller er det noe jeg gjør feil. Så langt syns jeg fortsatt GTA er litt bedre, men Getaway virker mer 'seriøst'. GTA har noe tegneserie aktig over seg, ihvertfall når man sammenligner med Getaway. Men å ta gisler på gata, faen å kult :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by Eibach Syns det er litt kronglette å styre denna gubben omkring, og skytingen har jeg ikke skjønt helt. R1 har auto-aim ikke sant? R2 kan du skyte på det du vil? Men når man har blitt skutt noen ganger og begynner å sjangle rundt, da virker ikke auto aim mer? Er dette tilfellet eller er det noe jeg gjør feil. R1 er auto aim ja. Går og trykker på denne konstant nesten jeg. :D R2 er fri sikte ja.. dette bruker jeg nesten aldri.. R2 bruker du også når du skal skyte samtidig som du har gisler. Auto Aim virker samme hvor dårlig helse du har.. men stopp opp og hvil med en gang helsa er litt dårlig. Jeg er på oppdrag 13 nå.. ferdig med Mark Hammond og spiller nå som D.C Carter (eller noe) RÅTT SPILL syns jeg!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Hmph, virker som auto-aim ikke virker for meg når jeg er skutt noen ganger. Driver og skal finne noe kunst greier på en utstilling, har kommet meg ned i kjelleren men blir skutt av en gjeng med kinesere neddi der :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by Eibach Driver og skal finne noe kunst greier på en utstilling, har kommet meg ned i kjelleren men blir skutt av en gjeng med kinesere neddi der :( hmm.. hvilket oppdrag er du kommet på nå? Husker ikke helt noe utstilling... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Er vel på tredje? Skal finne en statue med noe dop inni, som skal ligge i kjelleren. EDIT Faen i helvete, nå har jeg drivi i hele dag med det brettet! Kommer meg ned i kjelleren hvor man møter noen med maskingevær, får tak i et gevær, så kommer det plutselig 5-6 kinesere, så dør jeg. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-sport Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 når du må hvile, stå ved en vegg, så legger han arma på veggen ei lita stund, så har han fult med liv igjen!!! det funker vaffal til meg!!! :) Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Originally posted by audisport-a4 når du må hvile, stå ved en vegg, så legger han arma på veggen ei lita stund, så har han fult med liv igjen!!! det funker vaffal til meg!!! :) Jepp! Med litt hvile blir man frisk som en fisk igjen! Gjennomførte spillet her om dagen! Må si det var et veldig bra spill! :D Gleder meg til en eventuelt oppfølger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Driver på et brett hvor man skal inn på politistasjonen å skute noen folk. Kommer meg på evidence room, men han politi fyren som jeg skal knerte tåler jo alt for mye. Noen tips? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by Eibach Driver på et brett hvor man skal inn på politistasjonen å skute noen folk. Kommer meg på evidence room, men han politi fyren som jeg skal knerte tåler jo alt for mye. Noen tips? Følg etter han og ikke la han merke deg før han stopper i et lite rom. Der pælmer du løs på han. Tar han der.. da finner du hun dama (husker ikke navnet).:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 har noen koder til getaway ? som uendelig med liv? for jeg dør hele tiden.. synes spillet er vanskelig.. er umulig og skyte folk uten å få et skudd selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by MrControl har noen koder til getaway ? som uendelig med liv? for jeg dør hele tiden.. synes spillet er vanskelig.. er umulig og skyte folk uten å få et skudd selv Er bare å passe på at man får hvilt regelmessig så går det bra, jeg runda det på kort tid, og når man er halvferdig og spiller som purk er det mye lettere. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg