VR6power Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hello senkefreeks :P har kjøpt senkesett 50/50 mm på til min Golf Vr6.. vil dette bli bra tror dere, skal nok ha senkeskåler foran slik at jeg kan legge den 10/15mm lenger ned... Har "bare" 15 hjul på den ennå, 205/50/15, så blir nok ikke nokke subbing, men tror dere det blir FETT?!?! takk for alle gode innspill....this forum rocks Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Næi det blir seende funny ut. Hvorfor ikke kjøpe justerbart med en gang? Er ikke vits i å surre rundt grøten. Du må jo senke ordentlig med en gang. Tror DU kommer til å angre senere, for da vil du ha det lavere. Selv har jeg senke 100mm+ Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Team vr6 sleng ut bilder av bilen når den er senket så mye da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Tror det blir fett. Men du må jo investere litt i større felger etterhvert ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 men ikke nå til vintern, gidd ikke, men joda, bli nok valsing og 17" ja... såg en vr6 med 18 " det va fett...bli jo litt høy da , men kompenserer det med valsing og senking så bli det heftig Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 skal ikke ha en jævla snøplog da....hehe, skal kunne bruke bilen både vinter og sommer , kunne kjøre der jeg vil NESTEN...så 100mm senking bli for drøyt....ser ikke pent ut i det heeeeeele;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hvordan legger jeg ut bilde da? Må bare se å få tatt et bilde. har satt bort bilen for vinteren Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg