Klumpen Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hei og hå!! Noen som selger det fremre exosrøret til golf 85mod 1.8GL? er ganske sikker på at det heter fremfre exosrør, er isåfall det røret som sitter på manifolden. Skal bare ha bilen frem til neste Eu kontroll (høsten 05) så hadde vært fint om noen hadde et brukt et å selge meg:):) Bor i drammen, men ikke noe problem å sende eller så er det ikke noe problem å kjøre 5mil for meg:):) uansett retning:) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Har et nesten nytt fremre eksosrør til 1,6, brukt i 2-3 mnd, er muligens det samme som på 1,8. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 ok.. Noen som vet om dette oxo passer på 1.8? Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Klumpen ok.. Noen som vet om dette oxo passer på 1.8? er ikke det det samme da? hmmmm... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 kan i hvertfall bekrefte at bakre delen av eksosen ikke er lik. 1,6 har Ø45mm mens 1,8 har Ø54mm (diameter) skyt meg om jeg tar feil. regner egentlig med at den er annerledes foran også. har også andre koplingspunkter. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Trodde det var likt jeg, og at det først va på gti en at det ble Ø54, men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 jeg har nå hatt 4 forsljellige golfer.. og alle fire har hatt forskjellig rør.. kommer ann på om den har kat.. eller gti..forskjellig dim. på røret, i allefall det jeg har erfart.. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg