vilhelm Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Heisann, jeg har en 240 med B21AT motor (forgasser turbo) jeg lurte på om det var noen her som viste hva den tåler av bar? Klarer jeg å kjøre 0,7 bar uten problemer? har 0,45-0,5 nå. Mange HK vil den få på 0,7 bar? Alt på motoren er orginalt. Takk, Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 I min gamel b21at fikk jeg vel ut ca 200 hk. Da hadde jeg 1.3 i trykk.. og det var MAX med orginal toppakning. (JEg kjrøte dog veldig pent med det trykket) En orginal b21at motor som er ombygd på fabrikk er det 143 hk i med 0.5 i trykk mener jeg.. Kommer litt an på hvordan b21 motor du har.. vis den er fabrikk ombygd kan du tyne litt mere ut av den, fordi den har turbo-lavkomp stemler osv.. (ikke smidde). Med 0.7 i trykk tipper jeg rundt 160-65 hk.. men dette er jo veldig inviduelt. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Takk for hjelpen, må skru opp trykket litt da vel :) Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by vilhelm Takk for hjelpen, må skru opp trykket litt da vel :) Ikke skru mere enn til 1 Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Tror jeg ikke tar den mer enn 0,8. Takk, Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Husk å stille tenningen så du ikke banker i stykker hele motoren da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg