_S|ndre^ Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Ønsker KKK K04 Turbo som passer rett på Audi A4 1,8T i good stand.. helst ny. Vennligs SVAR om du har! HASTER! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Ingen som har en liggendes ? trenger en k04 turbo NÅ! FORT!:) er en 96 mod a4 1.8tq ! HASTER! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40187&item=7931812646&rd=1 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7930872552&category=33742&sspagename=WDVW Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by audi-maniac http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40187&item=7931812646&rd=1 Denne passer ikke Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 hmm...Åssn er det å få kjøpt en turbo hos dahlbeck da ? må jeg betale toll og avgift for å få den sendt til norge ? Noen som vet noe om dette ? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by karlove hmm...Åssn er det å få kjøpt en turbo hos dahlbeck da ? må jeg betale toll og avgift for å få den sendt til norge ? Noen som vet noe om dette ? Pris hos Dahlbäck+frakt+mva (på pris pluss frakt)+fortollingsgebyr (150-210 kr) Ikke toll på bildeler Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Ok! Herlig!! Så da er det jo vell egentli bare å ringe til han å høre om han har en k04 turbo på lager da ?;) ..Men hva ligger dem i pris der ? vet du det også ? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by karlove Ok! Herlig!! Så da er det jo vell egentli bare å ringe til han å høre om han har en k04 turbo på lager da ?;) ..Men hva ligger dem i pris der ? vet du det også ? 10-15.000,- SEK? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Såppass? ..hos flissundet skal dem ha 10 600,- for en helt ny!;) Så jeg bare bestiller fra dem jeg..snakke med dem nå også..og dem hadde en på lager, så jeg bestillte:) Men takk for tips:) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg