Gå til innhold

StreetMeet på SKEDSMO HAllen

Ranger emnet


ealoken

StreetMeet vote  

27 stemmer

  1. 1. StreetMeet vote

    • Skedsmo hallen
      27
    • Ingerstrand
      0


Anbefalte innlegg

Ja det er også noen måter de gjør det på i Sverige, men i Sverige så begynner Politiet og andre å skjønne at dette er og blir ett problem som de ikke kan få løst på så veldig mange andre måter enn ved å hjelpe med å arrangere lovlige "streetrace"

 

Tror aldri Sverige, Norge osv vil bli kvitt de som gjør slike ting illegalt ved å gjøre slikt lovlig, men selve problemet blir jo mindre og det er lettere å holde "kontroll" over selve miljøet.

 

Tenk om det å være bil interesert og det å arrangere Streetmeet kunne blitt lovlig, det hadde nok hjulpet Politiet og oss alle ganske mye.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå syns jeg det er nok med Streetmeet egentlig.. Vinter'n er rett rundt hjørnet og mange grombiler er parkert..

For min del, så kommer ikke jeg før sommerdekka er på igjen..

 

Tror også 'Streetmeeet' ordet har blitt mye ødelagt pga at det er så JÆVLI mange i løpet av en sesong.. Syns det er bedre å ha det slik det var i 2003.. Kun et få en gang iblant, men når det var, så ble det storsuksess..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chr|z

Nå syns jeg det er nok med Streetmeet egentlig.. Vinter'n er rett rundt hjørnet og mange grombiler er parkert..

For min del, så kommer ikke jeg før sommerdekka er på igjen..

 

Tror også 'Streetmeeet' ordet har blitt mye ødelagt pga at det er så JÆVLI mange i løpet av en sesong.. Syns det er bedre å ha det slik det var i 2003.. Kun et få en gang iblant, men når det var, så ble det storsuksess..

 

Må si meg enig. Ordet "streetmeet" har tatt helt av og benevnelsen misbrukes i hytt og vær. 1-2 ganger i året bør være maks.

 

Øvrige biltreff kan man jo bare kalle "biltreff"? :rolleyes: Bortsett fra Mjøsmeet som ER og SKAL fortsatt hete Mjøsmeet ;) Også det 1-2 ganger i året. Også har man TG Meet (The Gathering), Autofil Meet....what not...

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke se å bare finne en dato over vinteren da, og få den sticky. Så kan den ligge å mørne litt. Men skedsmohallen er vel egentli for liten for et STORT treff.. Hvertfall hvis biler skal klare å komme seg ut eller røre på seg.:cocain:

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Kan vi ikke se å bare finne en dato over vinteren da, og få den sticky. Så kan den ligge å mørne litt. Men skedsmohallen er vel egentli for liten for et STORT treff.. Hvertfall hvis biler skal klare å komme seg ut eller røre på seg.:cocain:

 

 

Er jo ikke bare 1 plass plass der da? Eh woot, *ikke orke trykke backspace*

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke streetmeet konseptet ala noob bare dø....

 

er nokk av treff med råner epå kvelds tid hvis du absolutt er ute etter å være sosial.

 

å arangere et treff som ikke kan måles med tragisk en gang er ut.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår