safoll Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 RHF6 IHI (vj23 9204) selges. Dette er en Mazda 323 GT-R original kulelager-turbo, og er god for ca. 350 hk. Bruker olje, så den bør overhales. Turboen er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Hvor mye koster det for overhaling? Ca? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Hei. Er det min, eller? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 usikker men ca 5-6 tusen å overhalle??? jeg vet ikke..det jeg fikk beskjed om på et firma eller no snakk om byttetrurbo Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Er det min, eller? mvh Neida, vær du trygg. (Skjønte egentlig at du kom til å spørre) :D Dette er turboen som sto i bilen da jeg kjøpte den. Turboen din er den som står i bilen nå, og som blir plukket ut på mandag. Da blir det montert GReddy turbo. yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 hva slags biler passer den på og hva må gjøres for og passe den på en bil.. hvor mye vil det koste etc... har ikke peiling på sånt men kunne den ha gått på vw golfen min??? 1.8 l..... Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Machagen hva slags biler passer den på og hva må gjøres for og passe den på en bil.. hvor mye vil det koste etc... har ikke peiling på sånt men kunne den ha gått på vw golfen min??? 1.8 l..... Sjekk PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Ny pris: Hbo 500,- + frakt (189,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivindf Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Du skal jammen være god for å presse 350 hk ut av denne snella der altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Eivindf Du skal jammen være god for å presse 350 hk ut av denne snella der altså. Så; De som har kjørt med 1.5 bars trykk og oppover med denne "snella", er altså god? Eller mener du selv at du har såpass mye peiling på denne turboen, at du kan påstå at det er umulig å oppnå 350 hk med den? Går utifra at du ikke er interessert i å kjøpe den, så du trenger egentlig ikke å svare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 vil ha! :D men veit du hvor, og hvor mye det koster å få overhalt den? Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Gt-xxx vil ha! :D men veit du hvor, og hvor mye det koster å få overhalt den? Hej Har dessverre ikke peiling. Ta kontakt med f.eks Turbo-service AS Turboen er 99% solgt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Zwan Hej Har dessverre ikke peiling. Ta kontakt med f.eks Turbo-service AS Turboen er 99% solgt nå. Hei. Den er 100 % solgt nå:D Skal du ha penga på konto, eller cash når jeg kommer? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Den er 100 % solgt nå:D Skal du ha penga på konto, eller cash når jeg kommer? mvh Hej Vi tar det når du kommer, også ser jeg på turboen som solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Solgt til mazdafun! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg