Camryfellow Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Bruttern jobber på Gardermoen og tar med seg gjenglemte blader, utenlandske aviser etc. Han pleier spesielt å ta med bilblader siden jeg har stor interesse av dette. En kveld for ca uke siden kom han hjem med et vanligvis labert bilblad ved navn "BIL" men etter en tilfeldig titt bak la jeg merke til dette: Ikke så fantastisk, men litt morsomt. Kan selges for 10kr eller høystbydene!!! :D Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 aaah petter solberg, jeg diggarn, gir deg 1000kr cash;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 ØY.. hvor blei det av posten min a? heh.. tross alt jeg som sladde det bildet ;P vil ha cred.. neida.. bra det blei fjerna det andre :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Prøv deg på ebay/qxl, får sikkert litt penger for det bladet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Helios ØY.. hvor blei det av posten min a? heh.. tross alt jeg som sladde det bildet ;P vil ha cred.. neida.. bra det blei fjerna det andre :) hmmm...ja.... hvor ble det av posten min også ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Bor petter solberg i Monaco då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Jess, han bor nok i manaco med sin kone Pernilla, og sønnen... Fint sted og bo med tanke på skatt osv.:D Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Du må nesten få solgt bladet til se & hør, eller få ringt Petter og prøvd å få en utpressings sum fordi du har hans BIL blad. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by Urgolf Jess, han bor nok i manaco med sin kone Pernilla, og sønnen... Fint sted og bo med tanke på skatt osv.:D Kristian Går ikke ann å være en av verdens beste rallyførere og bo i Norge. Norge tar jo nesten alle penga hans! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 hehe.....så sinnsykt bra! NEI ikke selg det på ebay;) selv om det er sikkert noen som gir masse penger for det, men er det ikke kulere å ta vare på det? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Det hadde vært kult å fått autografen til Petter på det bladet og spesielt hvis plasten var på. Må være kult å møte Petter på svenske rally eller annet sted og vise fram bladet og spørre om han savnet akkurat det nr`et.:D Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Saken er nok at den har vel vært på en rundtur, altså til adressen hans og så sikkert glemt det på et fly til Norge. Skjønner hva du mener, men jeg ville vært drit lei det dritt bladet etter å ha lest det en gang. Spørs vel hvem som er interessert i det da. Jeg hadde ikke vært det om jeg hadde samlet på solberg ting. Da måtte det nok vært ekstremt i form av en klisje hvor jeg samler på hårlokker og slikt:D Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Legg det seriøst ut på Ebay da! Se hva du kan få for detta bladet. Kan jo skrive: Real Norwegian car magazin read by Petter Solberg! he he Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg