L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hehe... jeg ordnett litt carbon bak impreza'n og det ser vel ikke så verst ut? si ifra da kiddie Orginal Mod Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 damn..du er flink da mann!!(gutt..øø) vil no bare begynne med å si at det der var flott.. du har dreisen på det!! men virket som om carbonet ditt gikk litt ut over andre ting..hehe :) om du tar en liten titt på bakhulet så skjønner du sikkert hva jeg snakker om ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonni Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Blei jævli kul.. det må jeg si:) Men det er som cowboy'en sier.. ta en titt på bakhjulet og forhjulet.. Oxo en ting til.. Ved bakruta.. Høyre side.. Burde det ikke være rødt der isteden for grått? Men dette er jo bare småjusteringer.. Du er flink som faen du:D Siter Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:) Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonni Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Leste litt feil på cowboy sitt notat:) Men syns allikevel det så litt rart ut ved hjulbuene.. men dette er jo bare min mening:) Siter Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:) Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 litt grov carbonen syns jeg, men pent var det! Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 fikset jeg carbon litt bedre nå? jeg synes ihvertfall det... men ved hjulbuene vet ikke jeg nei men se selv om det holder :D men ved hjulbuene vet ikke jeg nei men se selv om det holder :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 det er at du har senket den for mye.. -skal du sote, sot alt.. og man liker ikke soting.. heller toning.. -ser ut som om du har desaturated C-F'en.. kan godt være at det skal være sånn, men ser rart ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Bra mod, men karbonen burde ha vært mindre hvis du skjønner flere. I virkeligheten så syns ikke karbon strekene så lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 jaja... vet det er lenge siden jeg posta bildet men jeg starta helt på nytt og legger den ut her jeg :P nå kan det ikke være så dårlig! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Bilde funke ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 jeg kan se bildet jeg... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Vel.. baklysene er desaturated.. prøv heller å gjøre de monochrome..også var den merkelig senket.. lav bak og høy foran.. ser ut som om den har 100 kg med murstein i bagasjen.. Neon er vel strengt tatt litt vanskelig å se i dagslys;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 det nederste bildet er ikke senket i det hele tatt :rolleyes: men skal prøve å fikse det ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 åja.. da er det kanskje fordi det er nedoverbakke;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 nå har jeg moddet nytt bilde og her er det: Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg