Nalletiger Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Noen som har liggende en 2.0 s motor til Ascona B?trenger også bremsesylinder 8" og bakaksling med 230 mm tromler til samme bil... Pris? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Jeg har ikke noen av delene, men er ikke 2liter i Ascona B og Rekord den samme? Det kryr vel av de på hoggern? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Jo... Er vel den samme tror jeg.. Men har nå skaffa alt jeg trenger... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg