JuB Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei, så enkelt som topic sier, hvor får jeg tak i skistativ til min corrado g60 89mod, finnes det i det hele tatt? Hvis noen har, så er jeg intr. i å kjøpe..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 En kollega kjøpte et for ca et år siden, kostet 3-4000 orginalt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigM Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Men ski stativ på en corrado!!!! Er ikke det å ta litt i! Bruker ikke den bilen til den slags ting! Siter Here, caddy, caddy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Min corrado er en bruksbil for meg, ikke en pusse-opp-høst-vinter-vår-bil-kjøre-om sommeren. Hadde jeg hatt mere penger hadde jeg sikkert hatt en vinterbil, men nei. Derfor ser jeg en nødvendighet i å ha skistativ til min bil.. Btw: Hva slags bil du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg