Fiat_man Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 halla balla! eg har en sånne derre uno 1.1 (IKKJE LE!!!) den har eg lyst å modde litt! tenkte eg sku få fatt i en uno turbo enventuelt en Croma turbo dele bil og skifte litt frem og tilbake på ting, slik at d er mulig å få den godkjent! noen som har sånn ca peiling på ka eg må gjøre for å få dette til? eller om d e mulig i d hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hei ballesveis Skal ikke le jeg, har selv en uno 1.1. Å bygge om til uno turbo er som å drikke vann, lett som få. Beste tips er å kjøpe en komplett uno turbo med feks en rævskade og flytte over motor, drivverk og ledningsnett. Hvis du kan vise til at alt dette er gjort så burde du få det godkjent Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg