Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 På tide det blir posta nåken bilder av nåken råe poloar her på forumet... her e nåken: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 et til Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 og et til: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 og enda et til: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 and another one: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 et til: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 og ett til: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Vet ikke om den passer men.. Bilen til en kamerat av meg! syns den er rå jeg da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Går bilene fortere med så mye plastikk??? Eller er det fortsatt den triste 1,4 under panseret... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by elvis Går bilene fortere med så mye plastikk??? Eller er det fortsatt den triste 1,4 under panseret... no go only show....;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by NoLimit Vet ikke om den passer men.. Bilen til en kamerat av meg! syns den er rå jeg da! :D joda..kul den! flere råe norske poloer på norske veier vel??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Må'kje glemme din egen då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by menace Må'kje glemme din egen då... Photoshop er fint det..... Kunne tenke meg at det bare var only show and absolutly no go... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by elvis Photoshop er fint det..... Kunne tenke meg at det bare var only show and absolutly no go... Bildet er ikkje modda i Photoshop men det er nok meir show enn go ja, det er eg enig i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Belgisk billet-boy Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg