Skidracer Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Fine biler! selv om jeg ikke takler de baklyktene.... Personlig syns jeg de såkalte M3 baklyktene i Diode utgave er finest. Men den der vectraen..... med vinga..... Er så glad i forhjulstrekkere med MASSE downforce bak:) Planen er å kunne burne i 150 i 5.gir eller? Kul FD forresten:D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Fine biler:) Teste litt æ ronny:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hehe... D Funka d da :) Bilde i profil'n din kom itj fram da... Har du lagt bare linken t bilde inn der, eller har du skrivvi nå anna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by westside Hehe... D Funka d da :) Bilde i profil'n din kom itj fram da... Har du lagt bare linken t bilde inn der, eller har du skrivvi nå anna? Funke da gull dein linken å.. http://www.volvo.er-mandig.com/upload/jt%20009.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Sjer at linken funke, men bilde kjæm itj fram i profil'n din. Sjå i min, så kjæm bilde opp der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by westside Sjer at linken funke, men bilde kjæm itj fram i profil'n din. Sjå i min, så kjæm bilde opp der... Sjer det.. skjønne itj koffer d itj gjør d te mæ å.. men men! itj så fali! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Her er et par bilder av rx-7'en, fremdeles urørt.... Og dette er den jeg kjører rundt med nå, når snøen har kommet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Er det der gamle-bilen til Per Christian? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Jeg skal ikke være "slem", men BMW :ssip: ! . Jeg støtter bare Audi og Porsche. :D (Unntak forekommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Blir jo helt feil den vingen der. Supra vinge? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by funkes Er det der gamle-bilen til Per Christian? Jupp..stemme bra det ja.. Høre forresten rykta om at den ska leveres tebake te Per... Stemme det unge Westside? Høre my rart æ da veit du... Trur på alt...spes det med julenissen.. :P Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Vi får se vi får se... Tommy diskuterer vel litt ang. dette, i tilfelle blir det en annen fd, det er derfor vi ikke har begynt å bygge på denne ennå... Men går ut ifra at dette ordner seg, og at han beholder den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Okay...da så... For de ombygde rx'ene har vel kommet til landet nå. Så jeg tenkte at han kanskje skulle bytte til seg en LHD da vettu mot et lite mellomlegg. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 DRIT FIN blå farge på den BMW'en !! Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by GTR 34 DRIT FIN blå farge på den BMW'en !! ganske lik fargen jeg har på bilen min =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg