SSK Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 13" stålfelger gis bort hvis noen skulle trenge det, dem er til opel 4x100. skal egentlig på dynga men hvis noen ville ha så har dere muligheten. 4 slitte 175/ettellerannet/13 strøkene felger og 4 stk 155 vinterdekk, alle ar av typen svart stålfelg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Intressert i felgene jeg hvis de er fine (Breddea stålfelg er neste vinters prosjekt..).. må bare vente til perm før jeg får henta dem, litt usikkert når jeg får det, er på grensa til russland:eek: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Skulle blitt kvitt dem i helga nå, dem er nå lagt på henger og forsvinner på dynga på onsdag desverre.... må ha plass i garasjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Den er grei den.. Ikke noe stress med felger før jeg kommer hjem fra grensa, stålfelger er ikke akkurat umulig å oppdrive Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg