TurboMx5 Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Heisann. Nå har jeg endelig fått den nye kjerra etter 8 uker med venting. Bilinfo: - 2004 Toyota Rav4 - 2,0 bensin 150hk - Sport, Cruisecontrol, auto.klima, ekstra skjermutbyggere - Astral Black - Automat - Skinn interiør - TTE Sport eksos, doble potter - Toyota parkerings-system, 4 stk ryggevarslere - Krom på baklykter - Arctic Truck kufanger m/2 stk. 3000 Hella Rallye - Kanalbeskyttere/stigtrinn i rustfritt tykt stål - Hekkfanger/stigtrinn bak i rustfritt tykt stål - Fond Metal 9x, 19" alufelger med 255/40/19" - Sotede ruter (kommer senere!) - Alarm - Avtagbart tilhengerfeste Så, hva synes dere? :) Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Fint å se at ikke alle kjører standard i dette landet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Kul bil :) Bare for all del.. når du skrur på nærlysa om kvelden.. husk å skru av sprederne.. det lyser så jævelig opp på den bilen der :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Heftigt! :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Gratulerer med en ny pen bil! Sinnsykt kule felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Nais Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 fin den.. noe annet en "alle" andre rav4'er i norge :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 det der er vel ikke en artic truck ? skulle ikke den da vært bredda og heiset? noe som artic ikke gjør med med RAV4`n... er jo en helt original bil og med cobra front bøyle !!!! artiv bygger biler for snøkjøring/isbree kjøring... da kommer de lavprofil hjula dine til kort så jeg synes det blir drøyt å skryte på seg en artic truck utgave........ men for alldel ,det er en kjempe fin bil Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Jeg syns du burde ha litt flere krom detaljer rundt omkring for at ikke de baklyktene skal se malplassert ut. Krommede dørhåndak, speil og takrails hadde blitt lekkert spør du meg. Jeg ville også fjernet Toyota-logoen bak og bare latt "Rav 4" stå igjen. Det skader ikke å sette seg ned på huk når man skal ta bilder av en bil som skal se tøff og stor ut heller. Utover det syns jeg du har en fin bil! Liker Rav4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by T E M det der er vel ikke en artic truck ? skulle ikke den da vært bredda og heiset? noe som artic ikke gjør med med RAV4`n... er jo en helt original bil og med cobra front bøyle !!!! artiv bygger biler for snøkjøring/isbree kjøring... da kommer de lavprofil hjula dine til kort så jeg synes det blir drøyt å skryte på seg en artic truck utgave........ men for alldel ,det er en kjempe fin bil Arctic truck KUFANGER Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 det er en Cobra "front bøyle" men samme det, les signaturen hans, er der det står !! Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Det med flere krom-detaljer kommer senere, det samme med film på rutene. Ting koster penger vet du...... Denne bilen var ikke helt gratis for meg heller. (441.000,-) Men men, jeg tar i mot alle synspunkter med glede. Både positive og negative. Det med arctic truck er bare et kallenavn jeg har på bilen. En Arctic Truck-ombygd Rav4 ser ikke så mye forskjell ut fra min Rav4. Bare se her: (Dette bildet er tatt fra Arctic Trukc's hjemmeside) Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Nydelig bil du har fått deg. Synes Rav 4 blir døds fine med bare noen få mods Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg