ststorm Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 kjeda meg litt i formiddag så satt meg ned å tegna. legger til farge så fort jeg gidder, må sette meg ned å lære det først. noen tips der uten i fra? Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 skal finnes tutorials på detta ja..prøv denne siden Gleder meg til å se det endelige resultatet:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 ser veldig bra ut dette her...fargeleggingen er det vanskeligste med å tegne en bil så jeg anbefaler deg å bruke lang tid på det;) BTW: Fin løve på siden av bilen:D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 lookin good.. som di sier i æmerika... kan fort bli bra det der.. gleder meg til å se litt farger. få til et bakgrunsskifte og litt refleksjoner også... da blir den topp!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 tegna bakgrunn eller foto bakgrunn? Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg