Urgolf Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Averteres til salgs nok en gang etter kjøper ikke hentet det sist gang... meget bra teknisk stand på demperene... Selges kr 1500 Her montert på delebilen... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hva slags senkesett er dette? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Dette er Apex dempere og ukjent merke på fjærerne... Demperene er gule, med røde fjærer Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Ok. Er interessert. Men følger det med TüV papirer? Evt. hva skal jeg gjøre om d ikke gjør det? Er det veldig stivt? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Selge bredderene og skjørta på delebilen? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Jeg har sendt deg tette mld ang dette senkesettet fra forrige gang du aventerte.. Virker ikke særlig seriøs Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Ser ikke ut som det var noe mer svar denne gangen Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by lars-frr Jeg har sendt deg tette mld ang dette senkesettet fra forrige gang du aventerte.. Virker ikke særlig seriøs Joda, jeg er seriøs... men da du sist gang var interessert i å kjøpe dette senkesettet, så hadde du ikke anledning til å kjøpe de der og da... Og når jeg fikk en email fra en annen kjøper her fra forumet som tilbød seg å kjøpe settet for 200kr over ditt bud med en gang, så var ikke valget særlig vanskelig... Men jeg hadde da uflax, og kjøper var useriøs og hentet ikke pakken, som også kostet meg 500Kr tur/retur til molde... Derfor kan jeg for deg ha virket useriøs, selv om det ikke overhodet var intensjonen... (Man LEKER jo tross alt ikke selger) Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by DeeLuxe Selge bredderene og skjørta på delebilen? Den delebilen ble sendt til hugging for over 1års tid siden, og breddere og skjørt er montert på mitt eget Golf prosjekt... Beklager at jeg ikke kunne stå til hjelp... Originally posted by DeeLuxe Ser ikke ut som det var noe mer svar denne gangen Det er ikke alltid jeg har mulighet til å svare på tråder fortløpende, da jeg jobber på Danskebåten og ikke alltid har mulighet til å bruke data med internett tilkobling, så kan det gå en dag eller 2... Så du må ha meg unnskyldt når det gjelder slikt, og ikke benytte første og beste mulighet til å legge ut spydige bemerkninger som forsøpler tråden min... Senkesettet er fortsatt til salgs tross flertallige henvendelser, førstemann til mølla får først male sies det:cool: Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg