Thomas Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Har litt deler til en golf III jeg ønsker å bli kvitt - Bakfanger, svart plast, uorginal - "dørtrekk" bak (da dette er en tredørs bil så har den følgelig ikke dører bak heller, men i mangel på et bedre ord så velger jeg å si dørtrekk!!) disse er svarte og hele - Høyre rute foran - + noen smådeler jeg ikke har helt greie på, det ligger i en eske Dette er i eska - Vinduspussermotor bak - 1 stk vindussveiv manuell og 1 stk elektrisk, orginale!! - 1 stk Lås med sentrallåsefunksjon - 1 stk ledningsnett til dør, skulle mene det er høyre dør, men jeg tror den passer på andre sida og - deksel til bagasjeromsluka... send en melding hvis noe er interesant, så kan vi bli enige om noen hyggelige priser sikkert!! Siter Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 at dersom jeg ikke selger det så går de på dynga.... Siter Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Skjermbreddere?Som i hjulbuelister? Pris på baklykter? Ta et bilde av det du hadde i eska, eller skriv opp hva det er... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by B.T.i Skjermbreddere?Som i hjulbuelister? Pris på baklykter? Ta et bilde av det du hadde i eska, eller skriv opp hva det er... Ja også kalt hjulbuelister!! pris på baklyktene, tja hva skal jeg si, 100 + frakt! høres vel greit ut bilde kommer til helga en gang!! Siter Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Thomas Ja også kalt hjulbuelister!! pris på baklyktene, tja hva skal jeg si, 100 + frakt! høres vel greit ut bilde kommer til helga en gang!! Hvor mye for hjulbuelistene? Jeg tar de baklysene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hvor mye for hjulbuelister ?????? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Intressert i hva som ligger oppi esken jeg ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 De tar jeg 300 for inkludert da disse listene på sida av døra + frakt da!! Siter Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Dette er i eska - Vinduspussermotor bak - 1 stk vindussveiv manuell og 1 stk elektrisk, orginale!! - 1 stk Lås med sentrallåsefunksjon - 1 stk ledningsnett til dør, skulle mene det er høyre dør, men jeg tror den passer på andre sida og - deksel til bagasjeromsluka... får noen bilder senere Siter Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Thomas Dette er i eska - Vinduspussermotor bak - 1 stk vindussveiv manuell og 1 stk elektrisk, orginale!! - 1 stk Lås med sentrallåsefunksjon - 1 stk ledningsnett til dør, skulle mene det er høyre dør, men jeg tror den passer på andre sida og - 2 stk elektriske lyktejusteringsmotor dings greier, sånn at man kan justere lyset ned hvis man har mye last, krever en bryter inni bilen og som jeg ikke har da!! - deksel til bagasjeromsluka... får noen bilder senere Hvor mye for lyktemotorene? Har sendt deg Pm.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Da går resten på fyllinga...... Siter Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 da kan du sende hjulbuelistene til meg, så betaler jeg kun for portoen:D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Mandel da kan du sende hjulbuelistene til meg, så betaler jeg kun for portoen:D De ligger på gulvet 2,5m fra meg akkurat nå;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg