BIMER KING SIZE Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Heisann!! Eg fekk tenningsbank i min 200sx s13 etter at eg monterte ny termostat. Bilen hadde da gått ca 3 veker uten!!! Banken forsvant etter at tenningen var justert ned til det lågaste den kunne, men da går jo bilen ikkje fram heller!! Bilen er forøvrig chipa (med tanke på tenning som eit problem). Etter at eg tok ut trmo`en, så var fortsatt banken fortsatt der!!! Nokon som har eit tips, eller ein orginal chip??? Legger med eit bilde av bilen og!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 har du kommet borti bankeføleren sin ledning ved et uhell kanske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Robert har du kommet borti bankeføleren sin ledning ved et uhell kanske? Kor sitter denne??? Har ikkje våre borti nissan motora før!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 står sikkert mitt på blokken på den siden eksosen ikke er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Robert står sikkert mitt på blokken på den siden eksosen ikke er.. Ingen som har bilde av kor den er?? Finner den f.. ikkje!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg