Riisern Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Er på jakt etter en GTI / G60 spolier til bakluke på Golf 2. Er av typen som sitter på toppen av bakruta. Vet det finnes to forskjellige type, og ønsker derfor den som ikke skrues gjennom ruta (mener å huske at en av typene er til ruter med hull), men den typen som er festet i selve luke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Har en spoiler av den typen som skal skrues fast men skruene er fjernet. Bytter gjerne i noe golf 1/2 deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Høres interessant ut. Hva trenger du av deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Trenger fortsatt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 en kamerat av meg har en tror jeg, og den er ikke til å skru fast.. 300kr? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Gjerne. Hvor i landet er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 trodde du visste hvem jeg var jeg, var hos deg å så på golfen din.. hehe.. holder til 12 mil nord for oslo, er ofte på skarnes osv, så da er det jo ikke såå lange turen.. 12 mil er jo ikke mye uansett da, for litt deler :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Flasher trodde du visste hvem jeg var jeg, var hos deg å så på golfen din.. hehe.. holder til 12 mil nord for oslo, er ofte på skarnes osv, så da er det jo ikke såå lange turen.. 12 mil er jo ikke mye uansett da, for litt deler :) Handler så mye deler så går i sur av alle personene. Har du tlf jeg kan nå deg eller kompisen din på? Send det gjerne på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Får ikke tak i kompisen din jeg Flasher. Trenger fortsatt spoileren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Ingen flere som har dette til meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg