Estrewes Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by BurnPr00f ..-Ja si det!.. Jeg er ikke helt med når det gjelder dissa tallene, det jeg mente med 40-profil var at. Dekk som har 40-profil er lavere, enn dekk som f.eks har 80-profil, 80-profil blir jo nesten som traktor-dekk... Men uansett. Dekka skal passe på: Eiker 7,5x17 5-108 et20 volvo dimensjonen blir vel noe som ???-40-17 det var det jeg mente med 40... Hvis noen skjønte det da... Her er det noe du ikke har fått med deg, 40 er % av bredda, altså kan et dekk med 40 profil i teorien være like høyt som et med 80 så lenge dekket er bredt. 40% av bredden. Skjønner? Derfor må du vite bredden, vil tru 225 er en fin dim på volvo. Men ville kanskje gått for 195 om jeg var deg og ville spinne på asfalt :P Nå skal ikke jeg tulle med deg siden jeg har org b19 sjøl, men jeg sladder bare på våt asfalt (så godt det går) og snø. Snø er tingen :P Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 skjønner! Sladde ja :P hehehe:D Tenkte b21ET-motoren skulle få lov til å bryne seg på litt asfalt etter at den har blitt kjørt med en stund, etter den "lille" overhalinga jeg tok på den :P:) -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hei! Er r-sport kittet solgt eller? Prøvde å sende deg Pm men kan ikke se å ha mottat noe svar... Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Er hele R-sport kitet i brukbar stand? gasser el injection? turbo? type? km? Info på dekk og felg? Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
460Turbo Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 heisann hvor mye sakl du ha får felgene a å hvor bor du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 heisann hvor mye sakl du ha får felgene a å hvor bor du Snakk om oppriping i GAMMEl tråd...!! :eek: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo dude Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 4mnd(2 av de i bua) gamle 17" Eiker felger STRØKNE! finnes ikke anntydning til hakk/riper2 av dekka bør byttes og de andre holder neste sesong vil jeg tro! Gi bud! R-sport kit! komplett kitt! ikke eksosdel, ic eller dump. 3k! er kun til salgs i en kort tid! Hei er R-sport kitet solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Hei er R-sport kitet solgt? Dude,,,,,, Sjekk datoen på innlegget GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Dratt 2 gang opp av søla denne tråden.. :partyon::race Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Haha faen jeg var helt i hundre når jeg så han solgte org r-sport kit, så tenkte jeg skulle by, men nei, er nokk noen år siden:P men btw. noen som har en org. volvo turbo å selge eller, min begynner å bli rimelig slitt. Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg