Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Ja det stemmer jo. 16% er litt, men det forklarer likevel ikke hele prisforskjellen på den Mazdaen. Kan det være en annen bil, eller prutet på prisen? .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Leser du ikke hele tråden? Originally posted by turbo2 Bildet er hentet fra mobile.de. Bilen som skal selges kommer fra Nagazaki om 5 uker med høyreratt!!! Bilen har 280hk i Japan. Selges for 65000,- ink frakt og moms+toll! Turbo2.. Turbo2 fant altså bare frem et bilde fra mobile.de, bilen stammer ikke derfra... Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Skumma nok bare fort gjennom, så to bilder som var heeelt like og antok..... yada yada yada Hvor lenge må jeg stå i skammekroken? Hvor ER skammekroken?? Og hvorfor ser ingen på søndagsfilmen??? .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Orb.Net Skumma nok bare fort gjennom, så to bilder som var heeelt like og antok..... yada yada yada Hvor lenge må jeg stå i skammekroken? Hvor ER skammekroken?? Og hvorfor ser ingen på søndagsfilmen??? .Net Du skal slippe skammekroken.. alle gjør vi tabber :) Søndagsfilmen ble droppet til fordel for Tiff Needell - Burning Rubber! Fikk endelig somlet meg til å se den :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg