Knusern Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Halla I det siste forsvinner lyden når jeg skrur opp volumet. Den forsvinner nå basslagene kommer, altså bass=null lyd. Skulle tro at strømmangel er problemet, men nå forsvinner lyden på brøkdelen av det jeg kunne tyne anlegget før. Har justert ned Gain, men har ingen påvirkning? Noen som har en anelse? Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Knusern Halla I det siste forsvinner lyden når jeg skrur opp volumet. Den forsvinner nå basslagene kommer, altså bass=null lyd. Skulle tro at strømmangel er problemet, men nå forsvinner lyden på brøkdelen av det jeg kunne tyne anlegget før. Har justert ned Gain, men har ingen påvirkning? Noen som har en anelse? Har du sjekket om forsterkeren går i protection? Det kan liggge en feil på systemet som slår inn denne. eller en feil i forsterkeren. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 sjekk ette irring i sikringsholdarane..... hadde dette problemet no i helga.. ledninga i sikringsholdaren framme hadde irra som faen.. Dette gjorde att eg fekk spenningstap bak ved basslag(ned til 5 volt, for att d så kutta heilt) Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Fant ikke noe feil på verken system eller strøm. Fant forsåvidt ikke lyset som indikerer om det er en feil på forsterkeren. Men saken er at jeg grisekjørte litt i går, og da falt forsterkeren ned fra festet sitt, og etter det funka den. Mulig det var signalkablene som trengte en liten rykk, for det virka som de kobla ut på veldig lav frekvens. Men nå funker det hvertfall :cool: Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hehe, den gode gamle Fred Flintstone metoden. If it doesn't work - kick it! :D Tror du bør gå over festeanordning og koblinger for sikkerhets skyld jeg :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by jalla Hehe, den gode gamle Fred Flintstone metoden. If it doesn't work - kick it! :D Tror du bør gå over festeanordning og koblinger for sikkerhets skyld jeg :D Jeg ville nå brukt fleksnes metoden.. "DEEEEÅÅÅÅ!" :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg