Gå til innhold

Lyden forsvinner

Ranger emnet

Knusern

Anbefalte innlegg

Halla

I det siste forsvinner lyden når jeg skrur opp volumet. Den forsvinner nå basslagene kommer, altså bass=null lyd.

Skulle tro at strømmangel er problemet, men nå forsvinner lyden på brøkdelen av det jeg kunne tyne anlegget før. Har justert ned Gain, men har ingen påvirkning?

Noen som har en anelse?

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Knusern

Halla

I det siste forsvinner lyden når jeg skrur opp volumet. Den forsvinner nå basslagene kommer, altså bass=null lyd.

Skulle tro at strømmangel er problemet, men nå forsvinner lyden på brøkdelen av det jeg kunne tyne anlegget før. Har justert ned Gain, men har ingen påvirkning?

Noen som har en anelse?

Har du sjekket om forsterkeren går i protection?

Det kan liggge en feil på systemet som slår inn denne. eller en feil i forsterkeren.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ette irring i sikringsholdarane..... hadde dette problemet no i helga.. ledninga i sikringsholdaren framme hadde irra som faen..

Dette gjorde att eg fekk spenningstap bak ved basslag(ned til 5 volt, for att d så kutta heilt)

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe feil på verken system eller strøm. Fant forsåvidt ikke lyset som indikerer om det er en feil på forsterkeren. Men saken er at jeg grisekjørte litt i går, og da falt forsterkeren ned fra festet sitt, og etter det funka den. Mulig det var signalkablene som trengte en liten rykk, for det virka som de kobla ut på veldig lav frekvens. Men nå funker det hvertfall :cool:

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

Hehe, den gode gamle Fred Flintstone metoden. If it doesn't work - kick it! :D Tror du bør gå over festeanordning og koblinger for sikkerhets skyld jeg :D

Jeg ville nå brukt fleksnes metoden.. "DEEEEÅÅÅÅ!" :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider