johnieboy Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 hey! noen her som har en 90' bakfanger til salgs! bør være i god stand! helst i akershus området! isåfall hvor mye koster den?? johnieboy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 ok.. er den i god stand?? farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 ok:) høres bra ut.. det er med stål bjelka ikke sant?? har vært borti folk som selger bare plastiken å det hjelper ikke meg så mye når jeg har gammel fanger fra før.. har du en adresse og tlf til kameraten din? for da er jeg veldig interesert.. regner med jeg skal ha den! kommer dit å henter den hvis jeg har mulighet i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 høres bra ut.. da vil jeg ha fangeren!! ringer deg i løpet av uka! avtale tid for henting å sånt.. flotte greier:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg