Brandtenborg Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Ja, bilen er til salgs enda, og prisen er diskutabel! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Går bilen per dags dato? Fått renset opp i bensin systemet tenker jeg på? Og er det skilter på bilen? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by ArraKiss Går bilen per dags dato? Fått renset opp i bensin systemet tenker jeg på? Og er det skilter på bilen? Jeg har ikke gjort noe med bilen. Tanken og påfyllingsrøret må byttes før bilen brukes. Men dette følger med. Det er skilter på bilen nå ja. Om jeg ikke får solgt bilen blir skiltene tatt av ved juletider. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Da var bilen solgt.... Sukk... :( Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg