TazDevil Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Skal bygge en forholdsvis heftig Sportvan G20... Skal bli russebil til våren. Det blir bra! Gleder meg til å kjøre 5.7 liter... riktig nok tung bil, men moro uansett! Skal få satt inn en PC én eller to LCD skjermer og en litt annlegg. Har et par problemer: - Tror ikke vi gidder å montere agregat på den, så vi må finne på noe for å få fiksa strøm til PC'en... noen gode idéer? - Vi lurer litt på hvor mye annlegg som må til, og hvordan vi bør sette det opp for å få best mulig lyd... (skal snu den forerste sofa'en sånn at de står mot hverandre og ha skjerm i sideveggen og så skal vi se på film o.l.) - Vi trenger også noen sponsorer... trenger annlegg, må uansett bli en del, men det hadde vært fint med noen som hadde lyst til å sponse oss med litt... regner med at bilen kommer til å vekke en del oppsikt og at reklame vil bli lagt merke til. Reklamen vil også bli satt opp på en hjemmeside... På forhånd takk for alle idéer og annen hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 hei Det letteste og lureste du kan gjøre er å sette inn noen ekstra store batterier. Jeg bygde opp en dodge 350 i år med masse anlegg og den putta jeg inn 2 stk 110A batterier som ble koblet fra resten av bilen med en bryter, slik at når bilen sto stille brukte den ikke no strøm fra batteriet til motoren. med de to batteriene kunne bilen stå med lys og anlegg på i nesten hele Lillehammer helga. Viss du har lyst på et godt tilbud på anlegg og LCD skjermer så kan du jo komme innom meg på Sound Pressure i Lillestrøm så skal jeg gi dere et godt tilbud jeg. har god erfaring med å bygge i sånn type bil så jeg skal nok klare å gi dere det dere trenger. her ser du hvordan anlegget i bilen jeg bygget så ut: Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Takk takk Det tror jeg skal kunne fikses... bor ikke så langt unna Har du noen idé om hva det vil koste? Har ikke noe imot å bygge annlegget selv, men vi prøver å få oss noen gode priser på komponentene... Noen av de som skal være med er alt for opptatt av hvor mye penger som går med.... argh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 det kommer jo helt an på hva dere har lyst til å putte inn i bilen. jeg kan levere dere anlegg fra 5000 til 500 000 jeg uten problemer. men det som funker bra av erfaring som jeg har, er 2 12" eller 2 15" (kommer litt an på kvaliteten på produktene og hvor mye lyd man vi ha) og 2 par front sett eller 6x9" baki og et frontsett forran slik at han som kjører no hører også. i den bilen som jeg la ut bilde av var det 2 15" vibe black air suber, 2 par vibe 6x9", en Lanzar 1400D monoblokk og en lanzar 4 kanaler. det spilte utrolig bra. trøkka godt i hele bilen. du kommer nok til å se den i år også, men da under navnet Harem. det anlegget har en ca pris på 26 000. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg