dkny78 Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Trenger hjelp, har problemer med å få startet om morningen. Når jeg vrir nøklen i tenningen 1. gangen så starter ikke bilen. 2. gangen så starter den, men jeg må holde gassen inne slik at turteller kommer på riktig nivå i 1/2 minutt. Har skiftet bensin pumpe nylig, men det hjalp ikke. Kan noen hjelpe meg, har slitet med dette problemet en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bali Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Har ikke så sinnsykt med peiling akkurat, men har du sjekket disse punktene: * Tenningslåsen * Plugger, pluggledninger * Starter * Bensinfilteret :rolleyes: Siter Check out my Audi 80 B4 project!! 1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst) x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!) x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil) x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.) x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen) x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dkny78 Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Har nylig byttet bensin pumpe. Har nylig hatt service på bilen. Nå så har jeg fått nytt feil. Når jeg kjører så hender det at gassen stopper opp, og bilen for seg en (dytt).....men når jeg trår inn cluchen og slipper så kjører den vanlig igjen. Og noen ganger hender det at turteller beveger opp og ned automatisk, har ikke foten på gassen....når dette skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by dkny_1978 Og noen ganger hender det at turteller beveger opp og ned automatisk, har ikke foten på gassen....når dette skjer. Jeg hadde dette problemet på bilen min, og det var p.g.a at noen vakumslanger ikke var 100% tette. Så jeg skifta de fleste slangene og da ble det bra igjen. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dkny78 Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Tror du det koster mye å sette den inn på verksted? Skiftet du slangene selv? Det med at jeg ikke for startet på morningen på første forsøk. Tror du det kan være temperatur føler eller dyse. Får startet den 2. gangen men må holde gass pedalen inne i 30. sekunder for at turteller skal komme på riktig nivå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 skiftet slangene selv ja. Det med at du ikke får startet på 1. forsøk, har du sjekket luftmengde måleren ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dkny78 Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Nei, det har jeg ikke sjekket. Skal gjøre det. Tenkte å gå over med start gass over slangene og se hvor det kommer inn luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 jeg holdt på å få sjokk på tirsdag (kjøpte audi 80, -92mod på lørdag) starta bilen med isete ruter lot den stå mens jeg var inne og fiksa håret og pussa tenna da jeg kom ut igjen var all is osv vekk fra vinduene, men bilen hadde stoppa. prøvde å starte den igjen, men den nekta etter litt knot viste det seg at min bensinmåler var fucka, (tom for bensin rett før den rød merkinga) slang på noen liter med bensin, og bilen gikk som ei klokke igjen stygt gjort av den forrige eiren å ikke si noe om det men det var, heldigvis, bare mitt start problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Har du sjekket tomgangsregulatoren eller kaldstartdysen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 åssen motor har du ? Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg