Oddgeir.L Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Helst compomotive mo eller revolution. Skal på en audi 90Q 90mod. Kjøper helst felger med vinterdekk, men bare felgene er også interessant. tlf 95 17 36 82 Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 har 17" compomotive mo til salgs. intererresert ? 6000 kr. men ikkje kvite. Siter Opel Ascona C 1.8i - 1987 Ford Sierra 2.0i s - 1986 Opel Ascona B 2.0N - 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hva slags farge? dekk? impress? strøkne/skadet? Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 17" 8" i bredda. ET15. dei er ikkje strøkne, men heller ikkje skada. er vel vanlig "felgfarge" på dei. http://home.no/grinder/compomotive/ der trur eg da skal ligge noke bilde. Siter Opel Ascona C 1.8i - 1987 Ford Sierra 2.0i s - 1986 Opel Ascona B 2.0N - 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Jeg har 7,5x17 felger HVITE. pulverlakkert nå i juni superstrøkne er en felg som har en liten bulk innvendig. ikkeno merkbart eller synlig. Kjøpt i fjor. 4.000kr uten dekk. I bevegelse.. Stillestående Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Gulenpower 17" 8" i bredda. ET15. dei er ikkje strøkne, men heller ikkje skada. er vel vanlig "felgfarge" på dei. http://home.no/grinder/compomotive/ der trur eg da skal ligge noke bilde. hm.. det var dem ja. Du får aldri 6.000kr for de felgene der. det er en utgått modell som er nærmere 3 år gammal. Som jeg sa til deg i en tidligere post. jeg gir deg 4.000kr på flekken for de felgene om du er intressert send meg bare en PM. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Jeg er ikke intr i de felgene Tape-r. Jeg vil helst ha 15" grunnet at jeg har vinterdekk liggende i den dimensjonen. Men hvis det er noen som f.eks har 17" med vinterdekk, så er dette absolutt aktuelt. Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 oj så sinna da.... neivell. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Sinna ja!! Wruff:D Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ingen med hvite 15" felger til 4x108? Kan kjøpe større felger også, men da må det medfølge vinterdekk. Vil helst ha compomotive mo. Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg